Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Accesso ao MFC / MFC Access
#1
[EN] Not sure if I should post in English or Portuguese, so my first thread goes in both =]
[PT] Não tenho certeza se devo postar em inglês ou português, então meu primeiro tópico vai em ambos =]

[EN] I bought a tv box with MFC pre-installed (my MAC address is ec2c575112d5). It was working perfectly, but when I installed an update from the app store it started requesting my login credentials (email and password). Any idea of what might have happened?
[PT] Eu comprei uma tv box com o MFC pré-instalado (meu endereço MAC é ec2c575112d5). Ele estava funcionando perfeitamente, mas quando instalei uma atualização da loja de aplicativos, ele começou a solicitar minhas credenciais de login (email e senha). Alguma ideia do que pode ter acontecido?
Reply
#2
(07-09-2018, 02:50 PM)MarshalWojtek Wrote: [EN] Not sure if I should post in English or Portuguese, so my first thread goes in both =]
[PT] Não tenho certeza se devo postar em inglês ou português, então meu primeiro tópico vai em ambos =]

[EN] I bought a tv box with MFC pre-installed (my MAC address is ec2c575112d5). It was working perfectly, but when I installed an update from the app store it started requesting my login credentials (email and password). Any idea of what might have happened?
[PT] Eu comprei uma tv box com o MFC pré-instalado (meu endereço MAC é ec2c575112d5). Ele estava funcionando perfeitamente, mas quando instalei uma atualização da loja de aplicativos, ele começou a solicitar minhas credenciais de login (email e senha). Alguma ideia do que pode ter acontecido?

Hi, MarshalWojtek

According to our policy, if you use an account to log in on a pre-paid MFC app, your valid days of the device will transfer to the account(Only once time). We had checked the mac that you provided and found that your valid days are transferred to this account (rodol****arques@gmail.com), please log in to MFC app with this account to check.

(De acordo com nossa política, se você usar uma conta para fazer logon em um aplicativo MFC pré-pago, os dias válidos do dispositivo serão transferidos para a conta (somente uma vez). Nós tínhamos verificado o Mac que você forneceu e descobriu que seus dias válidos são transferidos para esta conta (Rodol****Arques@gmail.com), por favor, inicie a aplicação MFC com esta conta para verificar.)

MFC Service
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)